15 грудня 2025, 10:36
останні оновлення: 15 грудня 2025

Щоквартальне виконання плану дій з безбар'єрного простору

  1. Забезпечення доступності послуг, які надаються через мобільні застосунки та онлайн-платформи, для осіб з обмеженнями повсякденного функціонування

      Даний пункт плану не належить до компетенції служби у справах дітей

 

  1. Забезпечення надання психологічної допомоги та підтримки для всіх суспільних груп

       Даний пункт плану не належить до компетенції служби у справах дітей  

  1. Розроблення та впровадження окремої програми з адаптації об’єктів інфраструктури відповідно до вимог доступності

     Волинський обласний притулок для дітей та КУ «Волинський обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» мають укриття, яке використовується під час повітряних тривог для персоналу та вихованців закладів. Укриття перебувають  у належному санітарному і технічному стані, забезпеченно запасами продуктів харчування довготривалого зберігання, питної води та теплих речей, медичної аптечки та інше. На випадок відсутності електроенергії заклади забезпечені генераторами та запасами палива до них.

  1. Забезпечення функціонування дієвого механізму проведення моніторингу і оцінки адаптації просторів

        Даний пункт плану не належить до компетенції служби у справах дітей

 

  1. Проведення просвітницьких кампаній щодо підвищення рівня толерантності, недискримінації, розуміння цінностей різноманіття та суспільного прийняття, поваги, безбар’єрної комунікації і коректної мови спілкування.

Протягом IV кварталу 2025 року для вихованців Волинського обласного притулку для дітей та КУ «Волинського обласного центру соціально-психологічної реабілітації дітей було проведено наступні виховні заходи з підвищення рівня толерантності, недискримінації, поваги та коректної мови спілуквання:

  • Інформаційні консультації щодо міжособистісних стосунків;
  • Етичні бесіди на теми: «Поважайно один одного», «Подолаємо образи разом», «Що значить бути толерантним», «В країні добрих та ввічливих людей»;
  • Арт терапевтичні занаття для покращення соціо-емоційного стану підлітків;
  • Психо-соціальні ігри на тему: «Сміємось, бігаємо, рухаємось щоб краще рости разом»;
  • Практичне заняття з вихованцями на тему: «Вчимося дружити».

 

 

  1. Забезпечення можливості здобуття дітьми з особливими освітніми потребами професійної (професійно-технічної) та/або вищої освіти

         Даний пункт плану не належить до компетенції служби у справах дітей